مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و نفوذ گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری
هزار پنل خورشیدی در بین خانوارهای عشایری چهارمحال و بختیاری توزیع شد
شهرکرد خنک ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
روند کاهشی دما درچهارمحال و بختیاری
فاجعه در دنیای میم کوین ها: 97 درصد پروژه ها در سال 2024 شکست خوردند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 07:452024-08-20اقتصادي

51 پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می شود


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: 51 پروژه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: 51 پروژه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمد کریمی با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری این شرکت در هفته دولت، اظهار کرد: 51 پروژه شرکت آب و فاضلاب در 12 شهرستان استان با اعتباری بالغ بر 244 میلیارد تومان از منابع ملی، استانی، محرومیت زدایی و سایر ردیف ها در هفته دولت افتتاح و بهره برداری و جمعیتی حدود 182 هزار و 800 نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای دولت است، گفت: 19 پروژه از 51 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال 1403 مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و 32 پروژه مربوط به حوزه شهری و مشترک با دیگر روستاهای استان است.

وی در ادامه گفت: 39 روستا با بیش از 32 هزار نفر جمعیت، از نتایج افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی و 150 هزار و 800 نفر از جمعیت شهری است


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - بهره برداری - چهارمحال - افتتاح
آخرین اخبار سرویس:

51 پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می شود

51 پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می شود